Regulamin
Regulamin zakupów w sklepie internetowym Hobbykits.pl
Regulamin Sprzedaży
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem http://www.hobbykits.pl . W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny, 502-830-261.
- Sklep internetowy http://www.hobbykits.pl należy do firmy Marcin Luty Marvio, ul. Marii Kownackiej 16, 31-711 Kraków, NIP: 6782133757
- Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto - czyli zawierają podatek VAT.
- Aktualizacja dostępności towaru następuje automatycznie, 5x dziennie. Informacja odnośnie dostępności nie gwarantuje realizacji całości zamówienia, w celu zakupu większych ilości danego towaru należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu potwierdzenia dostępności żądanej ilości.
- Zamówienia realizowane są w terminie od jednego do 4 dni roboczych od daty złożenia. W przypadku braku któregokolwiek z zamówionych towarów, Klient informowany jest o jego braku i przybliżonym terminie dostawy.
- Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, poczty, InPost.
- Koszty przesyłki ponosi Klient. Firma MARVIO nie pobiera dodatkowych opłat związanych z wysyłką towaru. Opłata uwidoczniona na zamówieniu uwzględnia jedną paczkę. W przypadku większej ilości paczek - opłata zostanie skorygowana.
- Zamówiony towar, Klient może odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym, ul. Marii Kownackiej 16, 31-711 Kraków po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
- Przesyłki kurierskie są ubezpieczone. W momencie odbioru przesyłki, należy zgłosić kurierowi ewentualne uszkodzenia i w jego obecności sporządzić stosowny raport.
- W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z fakturą, Klient powinien o tym fakcie powiadomić MARVIO w ciągu trzech dni. Po tym okresie rozbieżności nie będą uznane.
- Formy płatności w sklepie internetowym Hobbykits.pl - zapłaty za zamówione Towary można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:
a. za pobraniem, czyli osobiście, gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Firmy Kurierskiej.
b. przelewem bankowym za pomocą konta w bankowości elektronicznej swojego banku na wskazany przez Sprzedawcę numer konta w procesie realizacji
c. przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
Przelewy realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym wybiera jako formę płatności jeden z powyższych sposobów płatności online i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje zamówienia,gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca do strony internetowe sklepu.
ePrzelewy:
• Płacę z inteligo (inteligo)
• mTransfer (mBank)
• MultiTransfer (MultiBank)
• Płać z Nordea (Nordea)
• Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
• Przelew z BPH (Bank BPH)
• Płacę z iPKO (PKO BP)
• Pekao24Przelew (Bank Pekao)
• Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
• PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
• MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
• Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
• Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
• Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
• Płać z ING (ING Bank Śląski)
• Credit Agricole Bank Polska S.A.
• Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
• db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
Przelewy półautomatyczne:
• Deutsche Bank Polska S.A.
• Invest Bank S.A.
• Kredyt Bank S.A.
• Raiffaisen Bank Polska S.A.
• Bank Pocztowy S.A.
• Bank Spółdzielczy we Wschowie
d. kartą płatniczą:
• Visa
• Visa Electron
• MasterCard
• MasterCard Electronic
• Maestro
• Visa
• Visa Electron
• MasterCard
• MasterCard Electronic
• Maestro
- 12.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności, niż wymienione w punkcie 11, na podstawie indywidualnych ustaleń z Użytkownikiem.
12.2 W przypadku wybranych Towarów Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
12.3 Płatności online obsługuje firma eCard S.A. - W momencie realizacji płatności, zamówienie zostaje zrealizowane.
- Jeżeli za dany towar, ma być wystawiona faktura VAT, prosimy o podanie dokładnych danych odbiorcy.
- Oferta ważna jest tylko na terenie Polski.
- Sprzedawany sprzęt posiada gwarancję firmy MARVIO - szczegóły w części GWARANCJA.
MARVIO prowadzi zarówno serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny.
Pomimo dołożenia wszelkich starań, nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed podjęciem decyzji o telefoniczny lub mail'owy kontakt z naszą firmą.
Ceny podane na stronie, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i nie mogą być podstawą do roszczeń wobec sprzedawcy. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia z ważnych powodów ekonomicznych (zmiana ceny u dostawcy, wahania kursów walut).