- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem http://www.hobbykits.pl . W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny, 502-830-261.
- Sklep internetowy http://www.hobbykits.pl należy do firmy Marcin Luty Marvio, ul. Marii Kownackiej 16, 31-711 Kraków, NIP: 6782133757
- Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto - czyli zawierają podatek VAT.
- Aktualizacja dostępności towaru następuje automatycznie, 5x dziennie. Informacja odnośnie dostępności nie gwarantuje realizacji całości zamówienia, w celu zakupu większych ilości danego towaru należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu potwierdzenia dostępności żądanej ilości.
- Zamówienia realizowane są w terminie od jednego do 4 dni roboczych od daty złożenia. W przypadku braku któregokolwiek z zamówionych towarów, Klient informowany jest o jego braku i przybliżonym terminie dostawy.
- Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, poczty, InPost.
- Koszty przesyłki ponosi Klient. Firma MARVIO nie pobiera dodatkowych opłat związanych z wysyłką towaru. Opłata uwidoczniona na zamówieniu uwzględnia jedną paczkę. W przypadku większej ilości paczek - opłata zostanie skorygowana.
- Zamówiony towar, Klient może odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym, ul. Marii Kownackiej 16, 31-711 Kraków po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
- Przesyłki kurierskie są ubezpieczone. W momencie odbioru przesyłki, należy zgłosić kurierowi ewentualne uszkodzenia i w jego obecności sporządzić stosowny raport.
- W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z fakturą, Klient powinien o tym fakcie powiadomić MARVIO w ciągu trzech dni. Po tym okresie rozbieżności nie będą uznane.
- Formy płatności w sklepie internetowym Hobbykits.pl - zapłaty za zamówione Towary można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:
a. za pobraniem, czyli osobiście, gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Firmy Kurierskiej.
b. przelewem bankowym za pomocą konta w bankowości elektronicznej swojego banku na wskazany przez Sprzedawcę numer konta w procesie realizacji
c. przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
Przelewy realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym wybiera jako formę płatności jeden z powyższych sposobów płatności online i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje zamówienia,gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca do strony internetowe sklepu.
ePrzelewy:
• Płacę z inteligo (inteligo)
• mTransfer (mBank)
• MultiTransfer (MultiBank)
• Płać z Nordea (Nordea)
• Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
• Przelew z BPH (Bank BPH)
• Płacę z iPKO (PKO BP)
• Pekao24Przelew (Bank Pekao)
• Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
• PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
• MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
• Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
• Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
• Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
• Płać z ING (ING Bank Śląski)
• Credit Agricole Bank Polska S.A.
• Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
• db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
Przelewy półautomatyczne:
• Deutsche Bank Polska S.A.
• Invest Bank S.A.
• Kredyt Bank S.A.
• Raiffaisen Bank Polska S.A.
• Bank Pocztowy S.A.
• Bank Spółdzielczy we Wschowie
• Visa
• Visa Electron
• MasterCard
• MasterCard Electronic
• Maestro
- 12.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności, niż wymienione w punkcie 11, na podstawie indywidualnych ustaleń z Użytkownikiem.
12.2 W przypadku wybranych Towarów Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
12.3 Płatności online obsługuje firma eCard S.A. - W momencie realizacji płatności, zamówienie zostaje zrealizowane.
- Jeżeli za dany towar, ma być wystawiona faktura VAT, prosimy o podanie dokładnych danych odbiorcy.
- Oferta ważna jest tylko na terenie Polski.
- Sprzedawany sprzęt posiada gwarancję firmy MARVIO - szczegóły w części GWARANCJA.
MARVIO prowadzi zarówno serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny.
Pomimo dołożenia wszelkich starań, nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed podjęciem decyzji o telefoniczny lub mail'owy kontakt z naszą firmą.
Ceny podane na stronie, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i nie mogą być podstawą do roszczeń wobec sprzedawcy. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia z ważnych powodów ekonomicznych (zmiana ceny u dostawcy, wahania kursów walut)
Prawo do odstąpienia od umowy
Zwroty towaru i reklamacje
1. Kupujący ma prawo, bez podania przyczyny,odstąpić od umowy w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odbioru przesyłki.
2. Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
3. Zarówno odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust.1 powyżej, jak i zwrot zakupionego towaru, o którym mowa w ust 2 powyżej możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar znajduje się wstanie nienaruszonym. Konsument będzie ponosił odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Aby odstąpić od umowy zawartej, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@marvio-rc.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres: Marcin Luty, ul. Marii Kownackiej 16, 31-711 Kraków.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy - W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
4. Kwota uiszczona za zakupiony towar zostanie zwrócona Kupującemu w terminie 10 dni od daty otrzymania zwrotu przez Sprzedawcę. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
5. Reklamacje dotyczące wad zakupionych towarów należy zgłosić Sprzedawcy nie później niż w ciągu 2 miesięcy licząc od dnia zauważenia usterki.
6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej wciągu 10 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanych towarów.
7. W razie niezajęcia przez Sprzedawcę stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Kupującego reklamacji w terminie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamowanego towaru przez Sprzedawcę, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Sprzedawcę za zasadną.
8. Do reklamowanego towaru Klient jest zobowiązany dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę - oryginał lub kopia) lub dowód przelewu za zakupiony towar.
PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
1. Niniejszy punkt Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
2.2. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
2.3. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
3. Reklamacja może zostać złożona na przykład:
3.1. pisemnie na adres: ul. Kownackiej 16, 31-711 Kraków
3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@marvio-rc.pl.
4. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Kownackiej 16, 31-711 Kraków .
5. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
7. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.